Ενεργειακή Σόμπα Ξύλου Vatra XL 50х50 ECO - Saven

Ενεργειακή Σόμπα Ξύλου Vatra XL 50х50 ECO - Saven

Ενεργειακή Σόμπα Ξύλου Χαλύβδινη CAC Μεσαίο Μέγεθος

Ενεργειακή Σόμπα Ξύλου Χαλύβδινη CAC Μεσαίο Μέγεθος

Ενεργειακή Σόμπα Ξύλου Vatra XXL 60х50 ECO - Saven

Επιλέξτε τη Σόμπα SAVEN Vatra XXL 60x50 ECO για μια αξιόπιστη, αποτελεσματική και κομψή λύση θέρμανσης.

2.460,00 €
ID#: 14119
SKU
SV/XXL/60/50
Περισσότερες Πληροφορίες
Κατασκευαστής Saven
EcoDesign Ναι
Εγγύηση 5 χρόνια
Ενεργειακή Απόδοση Α+
Μέγιστη Θερμική Ισχύς (kW) 12.6 - 15 kW
Απόδοση Τουλάχιστον 80%
Υλικό Κατασκευής Χάλυβας
Βεντιλατέρ Όχι
Διαθεσιμότητα Άμεσα διαθέσιμο (διαθέσιμα: 1)

Η σόμπα SAVEN Vatra XXL 60x50 ECO είναι μια σύγχρονη σόμπα από χάλυβα κατασκευασμένη με προηγμένη ευρωπαϊκή τεχνολογία και πιστοποιημένα υλικά. Ο κομψός μινιμαλιστικός σχεδιασμός του ταιριάζει εύκολα σε κάθε εσωτερικό χώρο. Τα κύρια πλεονεκτήματα της σόμπας SAVEN Vatra XXL 60x50 ECO περιλαμβάνουν:

  • Υλικά υψηλής ποιότητας πιστοποιημένα από την Ε.Ε
  • Γυαλί Robax με εξαιρετική αντοχή
  • Περιβαλλοντικά ασφαλή και ανθεκτική στις υψηλές θερμοκρασίες βαφή
  • Χάλυβα χαμηλής κραματοποίησης
  • Ευρωπαϊκή πυρίμαχη επένδυση με πρωτότυπο σχεδιασμό και πάχος 35mm
  • Ένα πατενταρισμένο προφίλ πόρτας SAVEN με ανώτερη αντοχή
  • Μια στιβαρή και άκαμπτη κατασκευή που δεν υπόκειται σε παραμόρφωση ή την επίδραση υψηλών θερμοκρασιών
  • Αξιόπιστη στεγανοποίηση με πυρίμαχο κορδόνι
  • Υψηλή απόδοση ισχύος και ενεργειακή απόδοση
  • Αποτελεσματικός σχεδιασμός καμινάδας
  • Διπλός εκτροπέας
  • Δυνατότητα σύνδεσης παροχής αέρα είτε από το πίσω μέρος είτε από το κάτω μέρος της σόμπας
  • Δυνατότητα σύνδεσης πάνω ή πίσω με την καμινάδα
  • Εύκολη εγκατάσταση και συντήρηση
  • Universal design

Χαρακτηριστικά:

  • Ονομαστική ισχύς (kW): 10.0
  • Εύρος ισχύος (kW): 7.3 - 13.0
  • Δυνατότητα θέρμανσης (m²/m³): 100/250
  • Απόδοση (%): 81.2%
  • Μήκος (mm): 703
  • Ύψος (mm): 1226
  • Πλάτος (mm): 419
  • Βάρος (kg): 198
  • Διάμετρος σωλήνα καυσαερίων (mm): 150
  • Γυάλινη φόρμα: ευθεία
  • Διάσταση κύριου γυαλιού (mm): 560x460x4
  • Σύστημα "Clean glass": Ναί
  • Χρώμα Chamotes: άσπρο
  • Επιλογές εξόδου καυσαερίων: πάνω / πίσω
  • Εξωτερική παροχή αέρα: κάτω / πίσω
  • Διάμετρος εισόδου αέρα (mm): 100
  • Διπλή καύση: Ναί
  • Συμβατό με ανάκτηση: Ναί
  • Συμβατό με τις απαιτήσεις οικολογικού σχεδιασμού: Ναί
  • Ενεργειακή κλάση: A+
  • Καύσιμα: ξύλο
  • Μέγιστο μήκος ξύλου (mm): 450
  • Μέγιστο πλάτος ξύλου (mm): 500
  • Υλικό: Ατσάλι
  • Περίοδος εγγύησης (μήνες): 60
Γράψτε τη Δική σας Αξιολόγηση
Μόνο οι εγγεγραμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν αξιολογήσεις. Παρακαλώ, συνδεθείτε ή δημιουργήστε ένα λογαριασμό

Εκτίμηση μεταφορικών

    Φροντίζοντας για την ασφάλεια των πελατών μας, η LLC "SAVEN" επιμένει να εξοικειωθείτε με τους κανόνες εγκατάστασης και λειτουργίας που καθορίζονται στην τεκμηρίωση του κατασκευαστή, η οποία επισυνάπτεται σε κάθε προϊόν, τους όρους παροχής υπηρεσιών εγγύησης και την εγγραφή του αγορασμένου προϊόντος (φόρμα παραπάνω) για να λάβετε επίσημη εγγύηση!

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ SAVEN™

    Προσοχή! Μαζί με την παραγγελία, ο αγοραστής λαμβάνει μια ετικέτα εγγύησης (παράδειγμα στη φωτογραφία "Ετικέτα εγγύησης").

    Αυτή η ετικέτα εγγύησης υποδεικνύει τον μοναδικό σειριακό αριθμό του προϊόντος, το μοντέλο του προϊόντος που αγοράσατε και τον κωδικό QR, ο οποίος περιέχει έναν σύνδεσμο προς τη σελίδα εγγραφής της εγγύησης και έναν μοναδικό κωδικό προϊόντος.

    ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

    Η εγγύηση του πελάτη καταχωρείται από έναν επίσημο συνεργάτη της SAVEN™, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να παράσχει στον αγοραστή πιστοποιητικό εγγύησης. Μπορείτε να καταχωρίσετε την εγγύηση μόνοι σας χρησιμοποιώντας συσκευές (smartphone, tablet, υπολογιστές...) που έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο:

    ΒΗΜΑ 1. Στον επίσημο site της SAVEN™ στην Ουκρανία saven.ua, μεταβείτε στην ενότητα "ΕΓΓΥΗΣΗ" ή σαρώστε τον κωδικό QR που υποδεικνύεται στην ετικέτα της εγγύησης (*Η σάρωση του κωδικού QR γίνεται με τη χρήση της κάμερας (για IOS) ή γίνεται λήψη από το Εφαρμογή Play Market (για Android).

    ΒΗΜΑ 2. Στο πεδίο "Τηλέφωνο", πληκτρολογήστε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου στο οποίο θα καταχωρήσετε το προϊόν SAVEN™ που αγοράσατε.

    ΒΗΜΑ 3. Μετά από αυτό, εισαγάγετε τον κωδικό από το μήνυμα SMS που θα έρθει στον καθορισμένο αριθμό στο πεδίο που θα εμφανιστεί στον ιστότοπο.

    ΒΗΜΑ 4. Στη συνέχεια, πρέπει να συμπληρώσετε σωστά τα πεδία που θα εμφανιστούν:

    • "Μοναδικός σειριακός αριθμός" – ο σειριακός αριθμός που αναγράφεται στην ετικέτα
    • «Ονοματεπώνυμο» - Επώνυμο, Όνομα, Πατρώνυμο του προσώπου για το οποίο καταχωρίζεται η εγγύηση
    • "Περιοχή/Πόλη" – η διεύθυνση εγκατάστασης του ένθετου τζακιού SAVEN™
    • “E-mail” – η διεύθυνση email του ατόμου για το οποίο έχει καταχωρηθεί η εγγύηση

    ΒΗΜΑ 5. Αφού εισαγάγετε τα δεδομένα, κάντε κλικ στο κουμπί «Εγγραφή εγγύησης». Εάν ο σειριακός αριθμός είναι σωστός, θα δείτε ένα μήνυμα ότι έχετε καταχωρήσει με επιτυχία το προϊόν και θα εμφανιστεί ένας σύνδεσμος. Κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο θα γίνει λήψη της "Κάρτας Εγγύησης".

    ΒΗΜΑ 6. Κατεβάστε και αποθηκεύστε την κάρτα Εγγύησης μέχρι το τέλος της περιόδου εγγύησης. Ως επιβεβαίωση, η κάρτα Εγγύησης θα σταλεί στη διεύθυνση email που καταχωρίσατε και ως μήνυμα SMS από τον αριθμό SAVEN. Το μήνυμα SMS θα περιέχει επίσης έναν σύνδεσμο για τη λήψη της κάρτας Εγγύησης.

    ΛΕΙΠΕΙ Η ΕΤΙΚΕΤΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ;

    Σε περίπτωση που έχετε αγοράσει ένα προϊόν SAVEN™ και λείπει η ετικέτα εγγύησης, επικοινωνήστε με τον πωλητή του προϊόντος για να σας βοηθήσει να καταχωρήσετε το τζάκι ή τη σχάρα αερισμού σας.

    ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

    Γενικές διατάξεις εγγύησης

    1. Η εταιρεία περιορισμένης ευθύνης "SEVEN", εφεξής καλούμενη "Εγγυητής", εγγυάται τη σωστή ποιότητα υλικών και απόδοση των προϊόντων και, σε περίπτωση ελαττωμάτων παραγωγής και ελλείψεων στα προϊόντα, αναλαμβάνει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των καταναλωτών για εξάλειψη αυτών των ελλείψεων σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ισχύουσας νομοθεσίας για την προστασία των καταναλωτών.
    2. Ο Εγγυητής αναλαμβάνει να εξαλείψει γενικά ελαττώματα ή ελαττώματα παραγωγής που εντοπίστηκαν κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης λειτουργίας των προϊόντων σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στην αρχική εγγύηση του κατασκευαστή και σε αυτές τις απαιτήσεις εγγύησης επισκευάζοντας το προϊόν ή τα μεμονωμένα εξαρτήματά του ή, σε περίπτωση αδυναμίας, με την αντικατάστασή του με προϊόν σωστής ποιότητας, δωρεάν.
    3. Αυτή η εγγύηση δεν αποκλείει, περιορίζει ή τερματίζει τα δικαιώματα των καταναλωτών που προβλέπονται από τη νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών.
    4. Ο Εγγυητής διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παροχή υπηρεσιών εγγύησης σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις εγγύησης που ορίζονται παρακάτω.

    Οι υποχρεώσεις εγγύησης προκύπτουν στις ακόλουθες περιπτώσεις:

    1. Ο κάτοχος του γνήσιου προϊόντος έχει δικαίωμα για σέρβις εγγύησης με την προσκόμιση συστημένης κάρτας εγγύησης και παραστατικού που επιβεβαιώνει την αγορά-πώλησή του (απόδειξη, τιμολόγιο). Το παραστατικό αγοραπωλησίας πρέπει να περιέχει: την ημερομηνία πώλησης, το όνομα και την ετικέτα ενός συγκεκριμένου προϊόντος, τον αύξοντα αριθμό του (εάν υπάρχει), στοιχεία επικοινωνίας, τη σφραγίδα και τις υπογραφές του πωλητή και του αγοραστή.
    2. Οι Πιστοποιημένοι Αντιπρόσωποι έχουν το δικαίωμα να εκδώσουν (εγγραφούν) Κάρτα Εγγύησης για λογαριασμό του Εγγυητή.
    3. Η περίοδος εγγύησης ξεκινά από τη στιγμή της αγοράς και καθορίζεται στην αρχική εγγύηση του κατασκευαστή και σε αυτές τις απαιτήσεις εγγύησης.

    Οι υποχρεώσεις εγγύησης ΔΕΝ προκύπτουν στις ακόλουθες περιπτώσεις:

    1. εάν το προϊόν χρησιμοποιείται για άλλο σκοπό από τον προορισμό του
    2. εάν προκύψουν ελαττώματα λόγω μηχανικής βλάβης στο προϊόν ή λόγω αλλαγών που έγιναν στον σχεδιασμό του προϊόντος που δεν είχαν προβλεφθεί από τον κατασκευαστή
    3. εάν τα ελαττώματα προκαλούνται από ανωτέρα βία, σκόπιμες ή απρόσεκτες ενέργειες (ή αδράνεια) του καταναλωτή ή τρίτων (βλάβη από ηλεκτρικό ρεύμα, πυρκαγιά, πλημμύρα, είσοδο ξένων αντικειμένων, ουσιών, υγρών κ.λπ.)
    4. εάν προκύψουν ελαττώματα λόγω της εγκατάστασης που πραγματοποιήθηκε χωρίς να τηρηθούν οι απαιτήσεις εγκατάστασης που καθορίζονται στην τεκμηρίωση του κατασκευαστή που συνοδεύει το προϊόν
    5. σε περίπτωση παραβίασης των κανόνων και των συνθηκών χρήσης του προϊόντος, ιδίως λόγω της χρήσης μη τυποποιημένων και/ή κακής ποιότητας αναλώσιμων (καυσίμων) που δεν ανταποκρίνονται στις συστάσεις του κατασκευαστή και μη συμμόρφωσης με άλλες απαιτήσεις καθορίζεται στην τεκμηρίωση του κατασκευαστή που συνοδεύει το προϊόν
    6. εάν το προϊόν παρουσιάζει ενδείξεις ακατάλληλων προσπαθειών επισκευής ή άλλων ενεργειών από τρίτους που έχουν προκαλέσει απώλεια των καταναλωτικών ιδιοτήτων του
    7. ακατάλληλη λειτουργία του προϊόντος που προκαλείται από εξωτερικούς παράγοντες πέραν του ελέγχου του Εγγυητή
    8. Ο Εγγυητής και ο Πιστοποιημένος Αντιπρόσωπος δεν αναλαμβάνουν τα έξοδα για την οργάνωση παρακείμενων εργασιών που σχετίζονται με τη διασφάλιση ελεύθερης πρόσβασης στους κόμβους και τις συναρμολογήσεις του προϊόντος για το σέρβις της εγγύησης, την εγκατάσταση ή την επανεγκατάσταση τεμαχισμένων προϊόντων.
    9. Η εγγύηση δεν καλύπτει γυαλί και τσιμούχες, καθώς και ανταλλακτικά που έχουν υποστεί ζημιά ως αποτέλεσμα απρόσεκτου χειρισμού με το προϊόν ή:
    • τη χρήση καυσίμων εκτός ξύλου
    • υπερφόρτωση του θαλάμου καύσης με καυσόξυλα στο μέγιστο.
    • πολύ έντονη ανάφλεξη της φωτιάς σε μη θερμαινόμενο θάλαμο καύσης.
    • γέμισμα του θαλάμου καύσης με νερό.
    • μηχανική βλάβη
    • μη συμμόρφωση με τις οδηγίες εγκατάστασης
    • άναμμα του τζακιού σε ημιτελή εγκατάσταση τζακιού
    • διάβρωση - ο θάλαμος καύσης πρέπει να προστατεύεται από την υγρασία
    • κακή εγκατάσταση στην καμινάδα
    • ζημιές που προκλήθηκαν κατά τη μεταφορά.

    Αποζημίωση

    1. Εάν υπάρχουν αξιώσεις κατά του κατασκευαστή, ο αγοραστής θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον Πιστοποιημένο Αντιπρόσωπο από τον οποίο πραγματοποίησε την αγορά. Εάν ο Αντιπρόσωπος δεν είναι διαθέσιμος, ο αγοραστής θα πρέπει να στείλει γραπτό αίτημα (πρωτόκολλο καταγγελίας, σύνδεσμος για λήψη υλικού) για διόρθωση ελαττώματος / αντικατάσταση προϊόντος στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@saven.com.ua .
    2. Η μέθοδος διόρθωσης ελαττωμάτων του προϊόντος επιλέγεται από τον Εγγυητή. Η υπηρεσία εγγύησης μπορεί να παρέχεται τόσο στον τόπο λειτουργίας του προϊόντος όσο και σε εξουσιοδοτημένα κέντρα σέρβις που ορίζονται από τον Εγγυητή.
    3. Για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων εγγύησης, ο Εγγυητής έχει το δικαίωμα να εμπλέξει τον Πιστοποιημένο Αντιπρόσωπο.
    4. Ο Εγγυητής δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε πιθανή ζημία, άμεση ή έμμεση, προκληθεί σε άτομα, κατοικίδια ή περιουσιακά στοιχεία ως αποτέλεσμα μη συμμόρφωσης με τους κανόνες και τις συνθήκες λειτουργίας, σκόπιμες ή απρόσεκτες ενέργειες (αδράνεια) του καταναλωτή ή τρίτου μέρη, μη συμμόρφωση με τους κανόνες και τις συνθήκες λειτουργίας που καθορίζονται στην τεκμηρίωση του κατασκευαστή ή εγκατάσταση από ανειδίκευτους επαγγελματίες.

    Εκτός από αυτούς τους όρους παροχής υπηρεσιών εγγύησης, οι πιστοποιημένοι αντιπρόσωποι παρέχουν συμβουλευτική και πρακτική βοήθεια σχετικά με τη χρήση και τη λειτουργία του προϊόντος. Συνιστούμε ανεπιφύλακτα να συμμετέχουν συστηματικά καταρτισμένοι ειδικοί στην εκτέλεση σέρβις και προληπτικής συντήρησης των προϊόντων.